Min. wartość zamówienia 60zł

Zwroty do 30 dni

Darnowa dostawa od 100zł

Pytania i Odpowiedzi
  1. Jak dokonywany jest zwrot pieniędzy w przypadku uznania reklamacji lub odstąpienia od umowy ?

Zwrot pieniędzy następuje maksymalnie do 14 dni kalendarzowych po otrzymaniu przesyłki przez sklep internetowy. Zazwyczaj zwrot dokonywany jest kilka dni po otrzymaniu przez sklep towaru.

  1. Jakie są dostępne metody płatności w sklepie YourShop24.pl ?

Głównym operatorem płatności jest BlueMedia S.A.

Obsługiwane są także następujące karty płatniczyce: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.

  1. Czy YourShop24.pl posiada własne punkty odbioru takie jak sklepy stacjonarne ?

Nie, na chwilę obecną sklep działa tylko w modelu dostaw bezpośrednio do Klientów.

  1. Czy podczas składania zamówienia istnieje możliwość uprzedniej rezerwacji produktów ?

Nie ma możliwości uprzedniej rezerwacji produktów. Należy także pamiętać, że dodanie produktów do koszyka nie oznacza ich rezerwacji. Dany produkt uznaje się za zamówiony w momencie gdy jest opłacony, a zamówienie przekazane do doręczenia.

  1. Jak długo trzeba czekać na dostarczenie zamówienia ?

Jeżeli zamówienie złożone jest przed godz. 14h, w 82% przypadków jest dostarczone w ciągu następnego dnia roboczego.

  1. Czy w YourShop24.pl można otrzymać fakturę za zamówienie ?

Tak. Należy podać numer NIP i nazwę firmy w momencie składania zamówienia.

  1. Czy można zmienić dane do faktury lub paragonu po złożeniu zamówienia ?

Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany zarówno danych do faktury jak i paragonu.

  1. Jak postępować w przypadków zwrotów produktów/zamówień ?

Opis zwrotów opisany jest tutaj – https://yourshop24.pl/zwroty-i-reklamacje/ .
Należy pamiętać o pobraniu formularza zwrotu na końcu strony z linkiem.

  1. Czy można dokonać reklamacji zamówienia nie mając paragonu ?

Tak. Reklamacji można także dokonać na podstawie potwierdzenia przelewu płatności zamówienia. Zwrotów można dokonać w ciągu 30 dni od daty zakupu widniejącego na fakturze

  1. Jakie są metody wysyłki produktów/zamówień ?

Metody wysyłki opisane są tutaj  – https://yourshop24.pl/dostawy/.
Zasadniczo możliwe są dwie metody:
– kurierem na wskazany adres
– do paczkomatów InPost

  1. Gdzie można sprawdzić aktualny status zamówienia dostaw do paczkomatów InPost ?

Aktualny status zamówienia można sprawdzić w linku, który zostanie wysłany mailem informującym o przekazaniu zamówienia do wysyłki.
W przypadku zamówień odbieranych przez Klientów w paczkomatach można je śledzić także za pomocą:
– aplikacji InPost Mobile
– na stronie internetowej InPost, w zakładce „Śledź Paczkę”.

  1. Jak przedłużyć termin odbioru paczki w Paczkomacie?

Wyślij specjalny SMS i zyskaj dodatkowe 48 godzin na odbiór paczki z Paczkomatu lub w Punkcie Obsługi Paczek.

Jeśli do odbioru paczki zostało mniej niż 12 godzin i wiesz już, że nie uda Ci się jej odebrać w tym czasie, możesz jednorazowo przedłużyć czas pobytu paczki w Paczkomacie lub Punkcie Obsługi Paczek InPost o dodatkowe 48 godzin. Aby przedłużyć czas odbioru paczki postępuj w następujący sposób:

  1. Upewnij się, że minęło 36 godzin od momentu umieszczenia paczki w Paczkomacie lub Punkcie Obsługi Paczek.
  2. Wyślij SMS o treści In0xxxxxx gdzie w miejsce xxxxxxx wpisujesz 6cyfrowy kod odbioru przesyłki na numer 79567. Koszt wysłania SMSa to 11,07 zł brutto.
    Ważne: SMS należy wysłać z numeru, na który otrzymujesz komunikaty dotyczące paczki.
  3. Paczka poczeka na Ciebie dodatkowe 48h. Jako potwierdzenie otrzymasz SMS, w którym podamy nowy, dłuższy termin odbioru.
  1. Jak należy przedłużyć termin odbioru przesyłki umieszczonej w Paczkomacie ?

Odbiorca po upływie 36 godzin, ale przed minięciem 48godzinnego pierwotnego terminu odbioru, może wysłać wiadomość tekstową SMS Premium. W tym celu wiadomość tekstową należy wysłać z numeru telefonu, na który otrzymano kod odbioru. Treść wiadomości powinna brzmieć: In0xxxxxx, gdzie xxxxxx to 6cyfrowy indywidualny kod odbioru danej przesyłki.

  1. Skąd będzie wiadomo, że czas odbioru w Paczkomacie został wydłużony ?

W odpowiedzi na wiadomość tekstową SMS Premium Użytkownik otrzymuje powiadomienie w formie wiadomości tekstowej SMS lub email. Wiadomość będzie wskazywać Odbiorcy nowy termin odbioru przesyłki paczkomatowej w Paczkomacie bądź w Punkcie Obsługi Paczek.

  1. Dlaczego przedłużenie terminu odbioru przesyłki nie zadziałało ?
  • wiadomość tekstowa SMS Premium została wysłana po upływie pierwotnego 48godzinnego czasu odbioru przesyłki paczkomatowej.
  • wiadomość SMS Premium nie została wysłana z numeru telefonu, na który otrzymano kod odbioru
  • wiadomość tekstowa została wysłana na inny numer niż wskazany przez Operatora
  • SMS Premium nie posiadał prawidłowej treści bądź prawidłowego prefixu („In0”)
  • Odbiorca skorzystał już wcześniej z wydłużenia czasu odbioru danej przesyłki
  • zabrakło środków finansowych na karcie SIM
  • wiadomość SMS Premium została wysłana poza granicami Polski
  1. Jaka jest dopuszczalna waga oraz wymiary zamówień ?

Jedna paczka z zamówieniem może ważyć max. do 31 kg. W przypadku dostawy do paczkomatów InPost jest to 25 kg. Jeżeli zamówienie będzie wymagało spakowania do więcej niż jednego opakowania (z powodu większej wagi lub gabarytów), wówczas koszty dostawy będą pomnożonę przez liczbę opakowań, co będzie wiązało się z dodatkowymi opłatami.

  1. Co się dzieje w przypadku zapomnienia hasła do konta ?

Nie pamiętam hasła do mojego konta – co zrobić?

Jeśli wpisywane hasło jest nieprawidłowe, wystarczy wybrać opcję “Zaloguj się”, a dalej opcję “Zapomniałeś hasła?”. Na wskazany adres mail (taki sam, jaki był podany w procesie rejestracji konta), zostanie wysłane nowe hasło. Proszę pamiętać, by samodzielnie zmienić je na nowe. Jeśli hasło nie zostało zmienione – skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub wysyłając mail na kontakt@yourshop24.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl