
- Organizatorem Programu Lojalnościowego YourShop24.pl (zwanego dalej Programem) jest właściciel sklepu YourShop24.pl.
- Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym jest bezpłatne i dobrowolne.
- Program rozpoczyna się w dniu rejestracji konta przez Użytkownika.
- Programem objęci są tylko zarejestrowani Użytkownicy sklepu YourShop24.pl.
- Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Programie w dowolnym momencie składając stosowne oświadczenie przesłane mailem na adres kontakt@yourshop24.pl
- Jeżeli dojdzie do naruszenia zaakceptowanych przez Użytkownika postanowień Regulaminu Programu może on usunąć Jego konto w każdej chwili.
- YourShop24.pl zastrzega sobie prawo do czasowej niedostępności Konta w całości lub części, w związku z koniecznością przeprowadzenia czynności serwisowych.
- Punkty stanowią jednostki rozliczeniowe, nabywane w Programie. Za każde 2zł wydane w sklepie Użytkownik otrzyma 1 punkt rozliczeniowy. Naliczenie następuje w chwili zaksięgowania na rachunku bankowym sklepu.
- Progi rabatowe naliczane są w następujący sposób:Po zdobyciu 200 punktów, Użytkownik zdobywa 5% upustu do wykorzystania na dowolny produkt w sklepie podczas kolejnych zakupów. Po zdobyciu 400 punktów, Użytkownik zdobywa 8% upustu. Po zdobyciu 500 punktów, Użytkownik zdobywa 10% upustu.
- Maksymalna wartość rabatu za zdobyte punkty na poziomie zarówno produktu, jak i zamówienia wynosi 10%.
- Rabat naliczany jest automatycznie przy każdych zakupach. Punkty nie są odejmowane z konta klienta.
- Użytkownik zdobywa 50 punktów za wystawienie komentarza do danego produktu.
- Punkty przyznawane są w ramach pojedynczych zamówień. Liczba punktów obliczana jest z sumy cen produktów po uwzględnieniu rabatów. Koszt wysyłki nie jest uwzględniany.
- Program obowiązuje od momentu rejestracji w nim Użytkownika.
- Stan punktów możesz sprawdzić w zakładce => Twoje konto - Program Lojalnościowy.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w przeliczniku, na takich samych zasadach jak zmiana innych postanowień Regulaminu. Za każdym razem kiedy doszłoby do zmian ww. zasad Użytkownik będzie o tym powiadomiony.
- W przypadku zwrotów produktów, punkty uzyskane za zakup zwracanego produktu podlegają skasowaniu (według daty dokonania zwrotu płatności).
- W razie usunięcia konta Użytkownika (niezależnie od przyczyn, w tym wskutek rezygnacji Użytkownika z uczestnictwa w programie lub skreślenia z listy Uczestników Programu przez Organizatora), punkty zgromadzone na koncie zostają anulowane.
Zespół YourShop24